REKLAMÁCIE

Reklamácie

Nemalo by sa to stávať, ale sme len ľudia. A je možné, že sme vám omylom poslali niečo nesprávne, v krabici niečo chýbalo alebo vám prišiel poškodený regál. Čo teraz s tým?

1. Pre začiatok vždy odporúčame skontrolovať zásielku už pri prevzatí tovaru. Aby bolo zrejmé, že zásielku nepoškodil kuriér. Ak sa tak stalo, doporučujeme spísať reklamáciu s kuriérom.

2. Ak už je kuriér preč a na závadu (alebo chýbajúci diel) ste prišli neskôr, zavolajte nám na +421 220 924 492 a obratom to s vami vyriešime (napríklad pošleme chýbajúci kus atď.)

Ak vás vás zaujíma náš reklamačný poriadok, pozrite sa do našich obchodných podmienok. Ak vás zaujíma čokoľvek ďalšie, napíšte nám na info@slovenskerebriky.sk.

 

 

Nejnovější články

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie